Σφοδρές αντιδράσεις προκάλεσε, όπως ήταν λογικό, η δημοσιοποίηση του νέου νομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας εν μέσω πανδημίας και χωρίς διάλογο με τους εκπαιδευτικούς και τους πολιτικούς φορείς.
Δείτε επίσης: Διαγωγή κοσμία…ξανά: Η Κεραμέως επαναφέρει τη διαγωγή και τις αποβολές 3-5 ημερών στα σχολεία!
Το νομοσχέδιο φέρνει κρίσιμες και σαρωτικές αλλαγές στη φυσιογνωμία του σχολείου, μετατρέποντάς το σε σκληρό, ανταγωνιστικό και εξετασιοκεντρικό πεδίο μάχης για τους μικρούς μαθητές.
Σε εξέλιξη βρίσκεται εν μέσω περιοριστικών μέτρων, συλλαλητήριο από μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς ενάντια στο νομοσχέδιο για τις αλλαγές στην Παιδεία που φέρνει η υπουργός Παιδείας, Ν. Κεραμέως εν μέσω πανδημίας και χωρίς να γίνει επαρκής διάλογος με όλους τους φορείς της εκπαίδευσης.
Δείτε το βίντεο της Αυγής από το σημείο:
Συγκεντρώσεις εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες και φορείς πραγματοποιούν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Αθήνα (από τις 12 μ. στη Βουλή), τη Θεσσαλονίκη ( από τις 12 μ. στο υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης) και άλλες πόλεις καταγγέλλοντας τις μεθοδεύσεις του υπουργείου Παιδείας, το οποίο, αντί να επιλύσει τα προβλήματα που έχουν προκύψει από το κλείσιμο των σχολείων και τις χαμένες διδακτικές ώρες, επιλέγει να καταθέσει ένα νομοσχέδιο τόσο κρίσιμο για την εκπαίδευση, με τα σχολεία να είναι κλειστά και με την πορεία της φετινής σχολικής χρονιάς να είναι ακόμα «στον αέρα».
Στηρίζουν οι μαθητές
Σε κινητοποίηση μαζί με τους εκπαιδευτικούς φορείς καλεί και η Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Αθήνας, ζητώντας από την κυβέρνηση να αποσύρει το νομοσχέδιο. Με το σύνθημα «θέλουμε ένα σχολείο που να μορφώνει και όχι να εξοντώνει», οι μαθητές αντιδρούν στη μετατροπή του σχολείου «σε ένα ακριβό και ατελείωτο εξεταστικό κέντρο», μιας και οι ρυθμίσεις του νομοσχεδίου περιλαμβάνουν «απανωτές και ατελείωτες εξετάσεις από την Α’ Γυμνασίου έως τις Πανελλαδικές».
ΔΟΕ – ΟΛΜΕ: Κανένας διάλογος
«Δεν προηγήθηκε ούτε ο πλέον στοιχειώδης δημοκρατικός διάλογος μεταξύ του υπουργείου Παιδείας και των συνδικάτων της εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ, ΔΟΕ), που επιβάλλεται σε περιπτώσεις εκτεταμένων νομοθετικών πρωτοβουλιών που επιφέρουν σημαντικές αλλαγές στον χώρο της εκπαίδευσης», καταγγέλλει η ΟΛΜΕ, η οποία χαρακτηρίζει «απαράδεκτη» την κατάθεση του νομοσχεδίου αλλά και «εχθρική πράξη» προς τον κλάδο των εκπαιδευτικών.
Στο ίδιο μήκος κύματος και η ΔΟΕ κάνει λόγο για «μεθοδευμένη, λανθασμένη και καταδικαστέα ενέργεια, που φανερώνει μόνο κακές προθέσεις», ενώ τονίζει πως η επίκληση για δημόσια διαβούλευση, όταν το νομοσχέδιο έχει ήδη εγκριθεί από το υπουργικό συμβούλιο, είναι προσχηματική.